Сула в огледалния свят



2 февруари 2012
Иван Стамболов


Сула в огледалния свят е съставена от кратки текстове, обединени тематично в три части. С „анализ” на реклами се занимава първата част на книгата, озаглавена Размисли и реклами. Всъщност това са брилянтни пародии и остроумен коментар на рекламите, които често стават смешни в стремежа си да направят впечатление и да изпъкнат сред другите реклами. Разказвачът стига до извода, че рекламистите мислят потребителите за идиоти и в повечето случаи са прави. Затова той, като най-големия идиот сред тях, се наема с трудната задача да разтълкува пред себеподобните си посланията на рекламите.

 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.