KENZO x H&M = Зооград


20 октомври 2016 текст Ирина Димова
Когато H&M слага "х" до себе си, уравнението винаги дава свръх резултат. След фараонски пищната колекция с Balmain, новата дизайнерска колаборация идва с надпис KENZO на гърдите и пълна джунгла от чорапите до яката на палтото. За да я опитомите преди всички, ви трябва покана за тайната ѝ предпремиера на 2 ноември – на programata.bg разиграваме 30 двойни паса (скок до нюзлетъра ни), а ето защо е толкова сладко да захапете един.


KENZO Х H&M е доста дива колекция. Тези дрехи и аксесоари не са за срамежливи хора, които разчитат да минат анонимно по другия тротоар. Нито за минималисти, които никога не биха прибрали цикламена зебра в гардероба си. И толкова по-добре за ярките, свободни и експериментиращи духове сред нас, които се забавляват с модата и превеждат тенденциите по свой начин. Точно такива са и посланиците на колаборацията – артисти и активисти като Клои Севини, Росарио Доусън, Chance The Rapper и Иман, влезли в бомбъри с две лица за момчетата, рокли с флорални мотиви за момичетата, пъстър плюш, кимона и ботуши с цветни подметки. Сега е моментът да наслагвате шарено върху шарено с поразителен ефект, или пък да накарате обикновените си джинси да избухнат в комбо с оранжев суетшърт с тигър отпред (емблематичен за KENZO) и воали около врата (тренд за сезона).


Като казахме тигър, KENZO го пускат на свобода върху суетшърт през 2011 – годината, в която Кaрол Лим и Умберто Леон стават артистични директори на марката. Дързък ход за тях, но и до днес тази блуза е икона, а двамата млади азиатци продължават с луда креативност да следват завета на Кензо Токада, основал модната къща в Париж през 70-те. Сега колекцията им за H&M е попила всички главни съставки на бранда: бум от цветове, хищна флора и фауна и младежки дух, който първо е вдъхновен от улицата и второ – страшно ѝ отива. "С тази колаборация с H&M искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на KENZO всеки жител на планетата", казват Лим и Леон, а ние усещаме колко освобождаващо действа този енергиен удар. Дори преди да сме пипнали дрехите – защото фотосесията на колекцията е много добър проводник.


Жан-Пол Гуд е фотографът, побрал джунглата в кадър. На 76 в момента, той не е загубил и грам от експресивността си, която му слага поп-културна корона още в края на 70-те. Бил е арт директор на Esquire, а от фотоапарата му излизат всички онези невъзможни фотосесии и обложки на албуми на Грейс Джоунс – след срещата им тя се превръща в най-продуктивната му обсесия (макар романтичната им връзка да се разпада след появата на сина им Пауло Гуд). Сега, когато H&M слагат колекцията пред камерата му, тя изглежда още по-магнетична. Остава да направите няколко малки стъпки, за да сте там, когато я разопаковат – със зареден портфейл, естествено, покупките са неизбежни.

За да вземете една от 30 двойни покани за предпремиерата на KENZO х H&M на 2 ноември, е необходимо да се абонирате за нашия нюзлетър не по-късно от 24 октомври. След това ще получите официално писмо с линк към страницата с играта


 

Горе Коментари (0)

Ако искате да добавяте коментари, моля регистрирайте се и влезте с вашите потребителско име и парола.